1 rysujemy trójkąt tylko bez górnej ściany

2 rysujemy łuk brwiowy oparty o trójkąt

3 nad kątem rysujemy źrenicę i nadajemy oku wygląd rzeczywistego oka [taki jajowaty lekko kształt] oparty również na trójkącie

4 Zamalowujemy wszystko przed następnym etapem

Dodajemy błysk do oka i ustawiamy przeźroczystość na 10-20%
Przedstawione to jest na czerwonym tle gdyż białe na białym beznadziejnie widać

5 Zamalowywujemy twardówkę ulubionym kolorem i ustawiamy gradient na 20% w blending options [pobawcie się suwakiem w opcjach koloru]
6 dopicujcie oko szczegółami

Krok 7 jest opcjonalny, ale możecie stwierdzić, że chujowo wam to wyszło i zróbcie od nowa, ale fajniej by kreska wam bardziej pasowała do pracy.

krok 8 jest najtrudniejszy
Jest im danie beczki Deviemu na BW
